Spălătorie auto self-service sau clasică: cum alegi varianta potrivită?

Te-ai hotărât în sfârșit să devii antreprenor și să-ți deschizi o spălătorie auto, dar acum te mai roade o întrebare: de care spălătorie să-mi deschid? Spălătorie auto self-service sau spălătorie auto clasică? Noi putem să-ți spunem cât costă să deschizi o spălătorie auto self-service, dar nu putem să-ți răspundem la întrebarea de mai sus, deoarece nu-ți cunoaștem contextul și sunt o mulțime de aspecte pe care trebuie să le iei în considerare. 

Totuși, ce putem face este să-ți explicăm care sunt diferențele între o spălătorie auto cu fise și una clasică, prin dezbaterea celor mai importante aspecte. Iată care sunt acestea: 

Costuri 

Nu putem compara costurile de deschidere ale unei spălătorii self-service cu cele ale unei spălătorii clasice, deoarece nu știm câte boxe vrei să ai și cu ce fel de echipamente vrei să lucrezi. Doar te putem învăța cum să alegi furnizorul

Pe de altă parte, în cazul spălătoriilor self-service, costurile salariale lunare, dar și costurile de întreținere sunt mult mai mici decât în cazul spălătoriilor clasice. Așadar, marja de profit poate fi mai mare în cazul spălătoriilor self-service. La pachet cu costurile reduse vin și prețurile mai mici, fapt care de asemenea ajută la popularizarea spălătoriilor self-service în defavoarea celor clasice. Practic, nu-i taxezi pe clienți pentru servicii, ci pe baza timpului petrecut la spălătorie. 

În plus, clientul va plăti înainte de a folosi echipamentul, nu după. 

Angajați

În cazul spălătoriilor self-service ai nevoie de un număr redus de angajați, în principiu doar cei care se ocupă de mentenanță și aprovizionare. Succesul unei spălătorii clasice depinde de angajații pe care-i ai, precum și de pregătirea și amabilitatea lor. Așadar ai grijă ca aceștia să fie profesioniști. 

Deoarece afacerea depinde de angajați, aceasta nu va putea funcționa întotdeauna pe perioada sărbătorilor, week-endurilor sau la orice oră. Din nou, se remarcă spălătoriile self-service, în cazul cărora programul poate fi non-stop. Pe deasupra, de când cu amenințarea pe care o reprezintă pandemia, clienții vor aprecia posibilitatea de a nu intra în contact cu alte persoane. 

Procesul de spălare

Aici lucrurile sunt foarte simple. În spălătoriile auto clasice, fiecare spălare va urma un proces prestabilit la care pot fi adăugate diverse opțiuni. În acest timp clientul va aștepta și va servi o cafea, de exemplu. La spălătoriile auto self-service, clientul poate alege exact ordinea în care se va desfășura procesul de curățare și ce accesorii folosește. Procesul de spălare va dura incomparabil mai puțin.

Depinde care este categoria de clienți pe care o țintești: cei care preferă să stea degeaba și să nu se implice sau cei care preferă să-și curețe singuri mașina. De obicei cei din urma sunt și cei care se grăbesc mai tare. Mulți clienți aleg spălătoriile auto self-service și deoarece sunt convinși că doar ei își curăță cel mai bine mașina și că treaba pe care o face personalul lasă uneori de dorit. 

Acestea fiind zise, bănuim că ți-ai făcut o idee destul de bună legată de cele două opțiuni pe care le ai la dispoziție. Orice ai alege, sfatul nostru va fi să achiziționezi echipamente de calitate/să oferi servicii cât mai bune și să lucrezi cu furnizori de încredere care să-ți pună la dispoziție serviciile de care ai nevoie. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *