Cum și de ce să investești într-o spălătorie auto self service? Pe scurt: deoarece s-a dovedit de mai multe ori că acest tip de afacere îți poate aduce profit și asta încă repede. Legat de cum investești, nu uita să acorzi un buget sănătos și pentru strategiile de marketing. Află din cele ce urmează ce presupune o strategie de marketing agresiv, atât online, cât și offline! 

Lansează un website de prezentare 

Un website de prezentare trebuie să fie în primul rând prietenos cu utilizatorul și optimizat din punct de vedere al diferitelor dispozitive de pe care-l poți accesa. Apoi, după ce te-ai ocupat de partea tehnică, asigură-te că website-ul este optimizat și din punct de vedere al motoarelor de căutare. Asta presupune să adaugi conținut care să fie interesant pentru client, dar în același timp și să atragă atenția algoritmilor de căutare. Mai bine lucrezi cu un specialist în acest sens. 

Include informații despre echipamentele și consumabilele cu care lucrezi, punând accentul pe calitatea serviciilor, furnizorii de încredere și tehnologia inovativă pe care o folosești. Nu uita să subliniezi raportul excelent calitate-preț de care se vor bucura potențialii clienți! 

Creează un cont de social media

De preferat va fi să ai câte un cont pentru fiecare platformă de socializare pe care o folosește clientul tău ideal și să creezi conținut personalizat pentru fiecare canal de comunicare în parte. Conținutul va pune accentul pe serviciile tale, va fi educațional, dar și interesant și îi va îndemna la dialog pe cei care te urmăresc. Această metodă de a ține legătura cu clienții tăi se poate dovedi foarte eficientă! 

Apelează la publicitate online

Google Ads îți permite să-ți creezi propriile anunțuri și să le direcționezi către publicul țintă. Potențialul client va descoperi campaniile tale atunci când caută servicii de spălătorii auto self service. Publicitatea online poate lua și forma filmulețelor de pe YouTube sau de pe alte platforme similare. 

Poți să-ți faci publicitate și pe e-mail, cu ajutorul newsletterelor trimise către clienții care și-au furnizat adresa de e-mail și au ales să facă parte din baza de date. O altă variantă de publicitate este reprezentată de crearea bannerelor afișate pe site-uri partenere. 

Instalează panouri publicitare

Panourile publicitare trebuie să fie montate în zona adiacentă spălătoriei, dar nu numai. Lucrează cu un specialist în design pentru a alege culoarea și caracteristicile care vor atrage cel mai bine atenția. În ceea ce privește informațiile, oferă clienților detalii despre orar, gama de servicii, dar și prețuri. Sfatul nostru va fi să-ți păstrezi transparența, mai ales când vine vorba de prețuri, atât în spațiul offline, cât și online. 

Pune în practică un parteneriat alături de comunitate

Ai grijă ca spălătoria să fie implicată în viața comunității prin programe de parteneriat cu ONG-uri sau cu școli. Mai exact, o parte din veniturile tale pot fi direcționate către aceste instituții. Potențialii clienți apreciază astfel de programe și cheltuie mai ușor bani dacă știu că vor ajuta alți oameni. 

Folosește strategii de fidelizare a clienților

Programele de fidelizare îți oferă șansa de a crea o legătură cu clienții tăi și astfel îi poți încuraja să se bucure și data următoare de serviciile oferite de tine. Înainte de a stabili care sunt avantajele pe care le vei oferi, demarează o cercetare de piață pentru a afla ce-și doresc clienții tăi. Desigur, poți folosi și chestionare pe care aceștia să le primească după ce și-au spălat mașinile. Alternativ, le poți trimite pe e-mail. 

Cele mai populare variante de fidelizare sunt sesiunile de spălare gratuite sau prelungirea programelor de spălare pe baza punctelor de fidelitate acumulate. Poți trimite voucherele prin e-mail și astfel îți vei actualiza și baza de date. 

Dacă ai aplicat sugestiile de mai sus, află mai multe și despre restul de pași către succes

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *