Privire de ansamblu

Titlurile mari nu se fac doar prin cuvinte mari ci prin multa munca, seriozitate, experienta si nu in ultimul rand sacrificii si satisfactii. Clientul cu care astazi ne mandrim – Azalis – este nu doar o poveste despre un business de succes ci si despre oameni de suces care doar in ultimii zece ani, intre 2013 si 2023 au reusit

  • sa isi mareasca cifra de afaceri de mai bine de 4 ori
  • sa isi tripleze numarul de angajati
  • sa isi creasca profitul net de peste 13 ori

Colaborarea Prowash – Azalis

Acestei povesti de succes i s-a alaturat si colaborarea cu Prowash incepand cu anul 2018 prin deschiderea primei spalatorii self-service care s-a ridicat la standardele solicitate de catre Partenerul nostru pentru noua benzinarie de la aceea vreme din Filiasi  – spalatoria find customizata pe cerintele Clientului nostru si care din start a devenit o poveste de succes in sine prin serviciile pastrate la un nivel foarte ridicat.

Calitatea, fiabilitatea si modul transparent de a face business a condus la o extindere a colaborarii noastre si in anii urmatori si in locatiile urmatoare. Astfel in 2019 am deschis urmatoarea locatie in benzinaria Azalis din Craiova din Calea Severinului unde serviciile spalatoriei auto self-service au fost si sunt in continuare apreciate de clientii benzinariei desi in zona mai exista si alte spalatorii self-service.

In multe cazuri, gandirea noastra este bazata pe contre, pe negari pe “capra vecinului” asa ca poate multi ar spune – prima locatie a fost de incercare, a doua benzinarie a fost din greseala. Dar daca in anul urmator, in 2020, in cea mai frumoasa statie Rompetrol Partener care exista in Romania, Azalis a ales sa echipeze spalatoria “Romanescu” tot prin parteneriatul cu Prowash? Asta ce sa insemne? Pentru noi reprezinta dovada clara ca acest mix de echipamente, servicii oferite, experienta si transparenta este reteta de la care nu ne vom abate niciodata in relatiile noastre comerciale. Este un mod de business care ne asigura nu doar clienti ci parteneri, nu doar cumparatori ci prieteni, nu doar contracte ci relatii pe termen lung.

Exact ca in reclamele TV, atunci cand totul putea sa aiba un final oricum en fanfare am ajuns la “dar … stai … asta nu e tot”… pentru ca in urmatorul an, in 2021, ne-am putut bucura de versatilitatea si potentialul de customizare trepatata a echipamentelor Germane – WashTec si toate cele 3 benzinarii Partener Rompetrol ale Azalis au primit un upgrade tehnic exact asa cum ne-au solicitat prietenii de la Azalis astfel incat clientii finali sa beneficieze de etape noi de spalare si tratamente auto atat pentru curatarea exterioara a masinii cat si pentru curatarea la interior a masinii.

 

Sinergia si compatibilitatea relatiei Prowash – Azalis

Inca de la prima intalnire – in cadrul unei expozitii externe – a existat o comunicare perfecta intre cele doua firme in care s-a precizat clar ce presupune acest business, cum se face, ce rezultate poate sa aduca. Ulterior, au urmat vizite impreuna in locatii urmate de analize comune de determinare de potential commercial, din care a rezultat pentru fiecare locatie cate un sumar plan de afaceri ale caror cifre ulterior s-au dovedit a fi estimate corect si realist. Inclusiv cand locatiile erau deja operationale si au aparut si provocari din activitatea curenta, solutiile au fost discutate impreuna si customizate / tehnologizate ulterior ca sa corespunda punctual si rapid nevoilor existente.

Faptul ca o companie precum Azalis s-a bazat pentru locatiile premium pe echipamentele si serviciile noastre este mai multe decat o recomandare, este o raspundere de a pastra acest mod de colaboare in care solutiile complete sa nu fie doar oferite standard ci create din activitatea si dorinta atat a noastra dar si a clientilor nostri. Pentru ca intr-adevar exista o completare perfecta prin cunostintele de business venite din partea noastra cu realitatea din teren cunoscuta de clientii nostri mai bine decat oricine altcineva.

Sinergia relatiei noastre de business s-a bazat pe multa ascultare reciproca, multa masurare a fezabilitatii, pe asumare de estimari de catre ambele parti, care, la final, nu aveau sa conduca decat la succesul acestei colaborari.

Spalatoria self service, proiect de success (Exemplul de realizare al colaborarii)

In general, succesul unui proiect sau al unei colaborari nu se masoara doar in cuvinte, mai ales cand vorbim de o spalatorie self-service care poate sa ofere date concrete despre evolutia sa in timp.

Asa este cazul si in proiectele din cadrul colaborarii Prowash – Azalis unde:

  • inca din faza de proiectare s-au respectat solicitarile din schitele de amplasare precum si parametrii necesari pentru furnizarea utilitatilor (apa, electricitate, canalizare)
  • s-a gandit anticipativ si o faza a doua de extindere a serviciilor atat pentru etape de spalare exterioara suplimentare dar si pentru servicii de curatare interioara suplimentara
  • s-au asigurat in momentul exploatarii echipamentelor o mentenanta preventiva si o intretinere de baza inclusiv de catre personalul propriu care a permis doar interventii punctuale ale echipelor de service specializate
  • s-au confirmat toate rapoartele privind eficienta consumurilor atat in ceea ce priveste chimicalele dar si resursele importante cu costuri unitare mereu in crestere cum ar fi apa si electricitatea.
  • poate cel mai imbucurator efect al acestei colaborari a venit dintr-un calcul nu neaparat eronat insa pesimist – si anume numarul de clienti, care a fost pentru fiecare locatie in realitate mai mare decat estimarile facute de noi inainte de inceperea dezvoltarii fiecarui proiect in partea. Dar aceasta se datoreaza pe de o parte si fiabilitatii echipamentelor care au fost functionale si la dispozitia clientilor fara sa prezinte probleme tehnice dar si politicilor interne ale partenerilor nostri privind actiunile de marketing si publicitate.

Concluzii

Pentru o colaborare de succes este necesar un aport egal de implicare, cunoastere, schimb de informatii, intelegere si asumare a potentialelor rezultate. Cu siguranta prin gama de echipamente WashTec pentru spalatorii self service, prin gama de servicii si consumabile de care dispunem, prin experienta acumulata din sute de echipamente self-service instalate suntem gata oricand sa fim prezenti la linia de start a unor parteneriate asa cum a fost cel cu Azalis si cum au fost si altele care vi le vom prezenta in viitor.

Dorinta noastra este ca impreuna la start, sa nu fim la o cursa de alergare rapida, de 100 de metri, cursa care sa se finalizeze printr-o banala vanzare de echipamente WashTec, ci sa fim impreuna cu clientii si partenerii nostri la cursa de stafeta, in care impreuna sa castigam pe termen lung satisfactia si beneficiile provenite din proiecte si colaborari de succes; bazate pe implicari maxime comune si care sa poata oricand sa oglindeasca nu doar eficienta si fiabilitatea unor echipamente germane de succes ci si calitatea unor relatii de colaborare reusite bazate pe incredere reciproca si cunostinte puse la comun

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *