Gestionarea eficienta a spalatoriilor self-service cu ajutorul sistemului de management de la distanta

Un sistem de spalatorie self-service reprezinta pentru multi dintre clientii nostri o sursa de venituri pasive care nu necesita, dupa efectuarea investitiei, costuri operationale mari, nici din punct de vedere tehnologic nici costuri cu personalul. Cu toate acestea, printre primele 5 intrebari, dupa potentialul locatiei, avantaje tehnologice de la WashTec si Prowash, predefinire configuratie, apare intrebarea despre automatizare . Mai precis cum poate sa fie spalatoria controlata de la distanta, cu cat mai putina interventie umana a unui operator si ce date pot fi puse la dispozitia administratorului spalatoriei – indiferent de unde se afla el/ea. Sunt cateva criterii indeplinite de sistemele WashTec si Prowash care eficientizeaza o investitie intr-o spalatorie auto self service si mai ales diminueaza capitolul de costuri la spalatoria self service in baza unui sistemde management la distanta.

Importanta gestionarii eficiente in spalatoriile self service      

Inca de la inceput – de cand se face un proiect de spalatorie auto self-service, investitia in sistemul de management date este necesar sa fie considerata obligatorie, pentru ca acest sistem poate nu doar minimiza costuri ci chiar aduce incasari suplimentare prin functiile de semnalizare a posibilelor defectiuni ale echipamentelor sau functionari defectuoase, prin dezvoltarea unui tipar atat din punct de vedere tehnic (verificare nivel ulei pompe sau verificare nivel chimicale) dar si comercial – prin comportamentul clientul care in timp se transforma intr-un tipar atat individual dar si de grup si permite celui care administreaza spalatoria sa stie tot ce tine: momentele zilei cand este aglomerat sau nu, modalitatea de plata cu cash, card de fidelitate sau card bancar, care este randamentul unei promotii, etc.

Cum sa alegi cel mai potrivit sistem de management de la distanta pentru spalatoria ta self-service?

Exista multi furnizori de sisteme de management date pentru spalatorie auto insa, este bine de stiut de la inceput ce sa cerem de la aceste sisteme. In primul rand, este clar ca este necesar ca ele sa fie conectate la internet de preferat prin cablu nu wireless si abonamentul sa asigure o viteza garantata pentru ca echipamentele sa fie tot timpul online. Nu trebuie ignorata partea hardware a sistemului (componentele) pentru ca fiabilitatea lor pe termen lung este cea care ne asigura transferul de date. A doua parte a solicitarilor are legatura cu ce date ne ofera sistemul de management date – exista inclusiv sisteme care ofera date statistice legate de ciclicitatea conditiilor meteo sau care au inserate de la inceput anumite zile de sarbatori legale in preajma carora numarul de spalari creste pe baza cifrelor istorice. Cel mai potrivit sistem de management date este clar cel care provine in primul rand de la un furnizor care are ani multi de experienta in domeniu pentru ca acest echipament este unul care se dezvolta automat pe baza tuturor datelor acumulate in trecut de la versiunile anterioare de echipare precum si de la toate datele colectate de la multe alte locatii cu spalatorie self service care conduc la tipare si ciclicitati si in final la anticipari ale business-ului de catre oricine care incepe acum un business nou.  

Caracteristici cheie ale unui sistem de management de la distanta pentru spalatorii self-service

Monitorizarea si controlul echipamentelor la distanta

O spalatorie self service pune la dispozitie in primul rand echipamentele prin care clientul final isi furnizeaza singur servicul de spalare exterioara si interioara. Din acest punct de vedere, monitorizarea si controlul echipamentelor trebuie sa reprezinta un capitol important in seturile de date care le transmite un sistem de management date, pentru ca asa pot fi depistate preventiv anumite defecte, pot fi urmarite anumite parti componente care au o uzura mai rapida si fie pot fi create anumite stocuri sau chiar piesele sa fie inlocuite cu unele mai fiabile. Avantajele WashTec si Prowash sunt ca toate aceste date pot fi centralizate in rapoarte atat de sesizari tehnice, inlcusiv si de catre proprietarii care au mai multe locatii cu spalatorie self-service si in baza unui singur sistem instalat cu care sa poata gestiona o intreaga retea de echipamente simultan indiferent de unde se afla ele instalate. Desi nu par toate aceste date pot face diferente semnficative intre o spalatorie self service si alta prin functionarea in parametrii optimi a tutror echipamentelor pe o perioada cat mai lunga.

Integrarea cu solutii de plata si gestionare a clientilor

Din punct de vedere operational este clar ca o automatizare in transmiterea de date la o spalatorie auto sel service este un factor masiv de influenta in cresterea eficientei acelei spalatorii. Mai precis, transmiterea de date asigura predictibilitate pentru o spalatorie self service in cunoasterea comportamentului clientilor (cate ore de functionare are etapa de spumare, sau de limpezire sau utilizarea apei calde, sau finisarea cu osmoza). Asta poate conduce la eficienta, fie prin scaderea temporizarii unei anumite etape de spalare sau cresterea pretului / fisa sau jetonul de spalare. De asemenea, din punct de vedere comercial, eficienta de la o spalatorie auto self service este asigurata prin umplerea timpilor “morti”, cand numarul de clienti este redus, in baza rapoartelor trimise de echipamente, intervale orare care pot fi revitalizate prin promotii de tip “happy hour”.

Imbunatirea experientei clientilor finali  

Datele oferite de sistemele de management si transmitere date la distanta catre administratorul de la o spalatorie auto self service au rolul de a ii pune mai departe la dispozitie clientului final exact ceea ce aprecieaza si utilizeaza mai mult la aceea spalatorie self service. Astfel, clientul final va considera ca spalatoria corespunde tot mai multe nevoilor sale, cand de fapt nevolie sale sunt cele care determina serviciile puse la dispozitie. Acest lucru nu poate decat sa ofere in primu rand stabilitatea incasarilor spalatoriei prin fielizarea clientilor si, de ce nu, cresterea numarului de clienti prin recomandarile venite din partea celor existenti catre cercurile lor de prieteni si cunostinte.

Smiling man examining new car at car dealership

Concluzii

La o spalatorie auto self service, sistemele de management si transfer date la distanta sunt necesare nu doar pentru cumulul de informatii care il asigura, ci pentru ca de fapt aceste informatii ajuta si conduc la o mai buna administrare a locatiei din toate punctele de vedere. In primul rand sistemele de la WashTec si Prowash se bazeaza pe un istoric de date centralizate la nivel mondial din mii de locatii, apoi – au ajuns atat de optimizate si automatizate incat pot oricand nu doar sa ajute ci sa preia administrarea unei spalatorii indiferent de experienta pe care o are administratorul acelei locatii.

In mod direct cunoasterea non-stop a parametrilor de functionare a echipamentelor precum si a comportamentelor de grup ale clientilor finali asigura nu doar o predicitibilitate dar si o dezvoltare pentru o spalatorie auto self service si de ce nu, asigura premisele dezvoltarii uneie retele cu mai multe locatii care sa se bazeze pe aceeasi reteta care poate fi foarte mult customizata in functie de parametrii care sunt cunoscuti din evolutia locatiei deja existanta.

Nu exista indicator tehnic sau commercial care sa nu poata fi cunoscut sim ai ales anticipat la evolutia unei spalatorii auto in baza datelor care sunt puse la dispozitie de sistemele de gestiune si control de la distanta furnizate de WashTec si Prowash. Ramane la alegerea administratorului de spalatorie auto self service doar ce instrument sa aleaga prin care sa isi optimizeze si eficientizeze mai mult acest business.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *